tirsdag 18. desember 2012

Norges dyreste juletre laget nesten gratis!


Treet til høyre koster 5000 kroner i norske interiørbutikker. Treet til venstre kan du lage selv for en hundrelapp. Bildene er hentet fra Rom123 sin nettside som du finner her. Der kan du lese mer om den saken. Er det ikke sprøtt?! 5000 kr (!) for et tre laget av pinner?!

På søndag så mannen min og jeg på NRK 1 og DER(!) dukket det opp et lignende tre bare enda enklere. Så nevnte jeg i forbifarten at jeg godt kunne tenke meg et sånt tre og spurte om han kunne lage ett til meg. Kvelden etter stod treet fiks ferdig i stuen vår etter en times jobb. Han er så snill og god han mannen min <3! Han er skikkelig kreativ og får til det meste!


Her ser du det ferdige resultatet! Jeg tror at dette er en "greie" man enten liker eller bare rister oppgitt på hodet av *ler* ;) Vi liker det begge to og synes det er en litt gøyal ting å ha stående nå i julen. Men det skal sies at vi har et vanlig juletre stående i gangen for å avklimatisere seg før vi tar det opp. Det blir ikke helt julestemning uten et ordentlig juletre synes vi begge:).




Og høøøyt i toppen den knæ-æche(!!) stjernen;)!


Mannen min er fra Bergen så her henger laminert "til og fra" lapp til ære for Bergen nå i julen:). Har du lyst å lese mer om de lappene og se hvor kule de var på julegavene jeg har pakket inn klikk her.

Juletre bildet  jeg teipet sammen kan du lese om her .
Det flyttes rundt i stuen stadigvekk og akkurat nå står det her ved pinnetreet.

Disse to englene er så koselige og barnslige. Minner fra glansbilde samlingen min da jeg var liten:)


Polka damen er på plass! Jeg synes det er gøy med julekuler med en snert av humor:).

 Tanken vår var å male treet hvitt men nå nærmer det seg jul med stormskritt og vi synes det er fint som det er. Men kanskje vi maler det neste år:). 

Hva synes du om treet? Kunne du sett for deg og hatt noe lignende i din egen stue? Eller er du blant de som rister oppgitt på hodet *ler*;)?

 

Ingen kommentarer: