mandag 10. desember 2012

Gangen vår :)


Midt i all julebloggingen så har jeg lyst å vise dere gangen vår. Her er det ikke pyntet helt til jul ennå så da ser dere hvordan den ser ut til vanlig.  Eneste antydning til jul er <3 kulen:).



Benken er kjøpt på et lagerutsalg hos Falk møbler i Drammen til en veldig billig penge. Den er i heltre og var umalt, så etter noen strøk med maling passet den fint inn her hos oss.
De grønne sitteputene er egentlig ment til hagemøblene våre, men de passet så fint på benken så her ble de;). De er kjøpt på Jysk til 25 kr puten tror jeg det var.



Kommoden kjøpte jeg fra ei vennine som ikke hadde plass til den mer. Den rommer mye smårot og er veldig kjekk å ha akkurat der den står:).



Pappelina teppet er helt supert! Det klistrer seg godt til gulvet så det ligger der det skal uten at man hele tiden må rette på det. Ønsker meg flere slike tepper. De finnes i så mange artige mønstre og fargervi får se hva vi ender opp med:).

Jeg må vise dere yttergangen vår snart! Der har vi laget en skikkelig hjemme snekret skohylle av gamle trekasser:).

God 2. adventsuke til alle dere som tittet innom:)! 

1 kommentar:

gult hus i svingen sa...

Fin gang, akkurat maken pappelinateppe har vi på kjøkkenet:)
Søte hunden koser seg:)
klem Trine:)