fredag 4. januar 2013

Cupcakes bryllupskaken vår:)

Nå veit jeg det er mange som planlegger bryllup og skal bestemme seg for hvordan bryllupskaken skal være. I den anledning vil jeg vise dere cupcakes bryllupskaken vi hadde i vårt bryllup.



 Jeg ønsket meg en bryllupskake bestående av pastell fargede cupcakes. Blomstene og fargene gikk igjen i bordpynten og buketten min. De som laget den hadde aldri gjort dette før og kaken ble enda finere enn jeg hadde håpet på:).

Den ble laget av ei vennine av meg og søsteren  hennes. De gjorde det fordi de kjenner meg og liker å bake.Men det skal sies at de har et firma som heter "dekoristen" hvor de jobber med boligstyling for å klargjøre boliger for salg. Men hvis du går med bryllupsplaner og kunne tenke deg en lignende kake, kan du jo alltids høre med de om de kan lage en lignende kake til ditt bryllup:). Du kan kontakte de via deres hjemmeside "Dekoristen" som du finner her. 

Lykke til med bryllupsplanlegging til de av dere som står midt oppe i det:)! 
 



2 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan
Utrolig lekker og annerledes bryllupskake!
Tusen takk for veldig koselig og inspirerende ord og tusen takk for stemmen din!!!
Glad helg til deg!
Klem fra Kaspara



Dynamisk Salong sa...

Så original og fin bryllupskake! Nå ble jeg imponert! Smakte nok mye bedre enn vanlig bryllupskake også vil jeg tro! Åh.. fikk lyst på muffins her jeg sitter, kjenner jeg. Sent på kvelden, ikke ingredienser, alt for trøtt til å bake... Hmmm! Spørs om jeg ikke må en lynkjapp tur på butikke nå gitt! Hilsen håpløs kakeelsker!