torsdag 7. februar 2013

Bilde nr 2 til Nib`s februar utfordring "tid for kontraster":)

Her i stuen er det farger som gir kontraster både til hverandre, sofaen og til de lyse veggene og møblene vi har her.




Etter jeg bestilte den korallfargede puten fra nettbutikken "keisernes nye trær" ble jeg inspirert til å male det korallfargede bildet du ser her. Det skal sies at bildet er ikke ferdig. Men siden jeg har fullstendig dilla på korall for tiden så lar jeg det stå og vise seg litt frem med de andre fargene i stuen inntil jeg kommer på hva mer jeg skal gjøre med det:). Hvis du ikke fikk med deg innlegget jeg skrev om putene fra "keisernes nye trær" og ble litt nysgjerrig så kan du lese om det her. 

Her er bildet nummer 2 jeg stiller med i Nib`s utfordring denne måneden. Det første bildet jeg stiller med kan du se her. 
Korall, duse grønntoner og solblekede gultoner som du ser på orkidèen er farger jeg liker veldig godt for tiden:) .


  


Så hoppet plutselig Sid opp i sofaen mens jeg tok bilder og la seg galant ned i håp om å få en godbit eller to. Han er blitt en skikkelig linselus etter jeg har tatt en del bilder av han tidligere og gitt han godbiter som "betaling". Nå tror han det kommer godbit hver gang det knipses her hjemme *hihi*.


Alle de flotte bidragene som har kommet inn til Nib`s februar utfordring kan du se her:).

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Lekkert med korall...jeg har dilla på peach:)
lykke til og ha en fin dag:)

Vivian sa...

Nydelig bidrag! Elsker fargene hos deg.
Ønsker deg en fin helg!
- og ps. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)

Klem Vivian

Malin sa...

takk for hggelig hilsen hos meg, og takk i like måte;-) herlige farger hos deg og.

pute med fugl på er fra princess.

ha en fortsatt fin fredag:-)

Malin

HusmorDronninga sa...

Lekre fargar!
Sorbet blei bare fargen min akkuratt no.. og mannen blei ikkje heilt vekk-skremd han heller.. ;)

Digge tivolilampen din! Eg arva ein frå besto for mange år siden.. med raude og orange lampeskjermar... Planen var alltid å trekka dei om.. men når mamma rydda loftet for 2 år sidan gjekk den på dynga før eg fekk sukk for meg..!! ahh...

Lykke til med begge bidraga i utfordringa!
Og kos dåke med helg :)

Kjersti

Kaspara sa...

Heisan!
Herlige bilder og veldig veldig fint med korallputen og bildet som tok opp fargen. Me like!
Å, hjelpes.. har BoligPluss kommet til dere som abonnerer alt! Jeg har bare sett forsiden og ikke selve reportasjen.
Tusen takk for fine ord om det.
Får nok vente noen dager til!
Klemmer fra Kaspara

Lidyll sa...

Hei du!
Så fine farger! Liker altså!:)
...jeg har også snust litt på korall i det siste...men får bli i små doser som kontraster til pasteller...har et par håndklær og en pute som kanksje snart skal få lov å "lufte seg" i interiøret her hjemme..*hihi*

LIKER!
...og for en søt hund da...disse dyra altså! De får meg alltid til å smile:)Ferdinand-pusen vår er også en skikkelig linselus...noe matmor (les: Meg) synes er heeeeelt greit...!*ler*

Ønsker deg en flott tirsdagskveld!
...og lykke til i utfordringen!

Klem fra meg

Unknown sa...

Korall er en nydelig farge, og spesielt nå som våren nærmer seg! :)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem fra Carina