tirsdag 16. april 2013

Instagram bilder og historien om "kapringen" av husets flotteste teppe :O).

Velkommen til nye følgere av Neri kunst her på bloggen, facebook og instagram :O) <3!!
 Kjempe koselig! 

Til dere som er nye følgere så kan jeg fortelle at det er en linselus som heter Sid som stadig dukker opp her inne

Her kommer noen glimt fra instagram den siste tiden hvor Sid selvfølgelig er med;). Dere som har fulgt bloggen min har nok fått med dere historien om "kapringen av husets flotteste teppe";O).

 Ranunkler i full blomst på kjøkkenet <3:O)! En av favoritt blomstene mine <3.

Søndagshvil på puffen :O). 
Sid har begynt å okkupere gyngestolen. Ligger det et ullpledd eller noe annet i ull fremme så kommer han løpende og legger seg godt til rette. Han har alltid vært ekstremt(!!) glad i ull. Skjønner han godt, det er jo VELDIG behagelig *tihi*.

I bildet under ser dere altså husets flotteste teppe og han som kapret det;O). Vi kjøpte det på et supert tilbud hos Fru Bruun i Drammen første vinteren vi bodde i rekkehuset.
Innlegget om akkurat dette kan du lese her på 



Jeg og K lovte hverandre på tro og ære at Sid skulle IKKE(!!) få lov å bruke det nye teppet vårt som seng. 
Det gikk kun noen dager etter det kom i hus så var teppet kapret og overtatt av Sid *ler*:O).
Så den dag i dag så er dette senga hans.

Vi unner han virkelig det beste men jeg må si jeg skulle ønske han hadde lagt sin elsk på et av de andre teppene våre.  
Men sånn går det når man får seg husdyr med god smak *hihi*.

 Teppet er fra Anouska:O).

Et av mange bildebevis på hvem som har kapret husets flotteste teppe *hihi*.

Ha en fin dag dere (og til alle som tenker å få seg voffs: hold godt på teppene deres!!*hoho* :O).

 

 

 


2 kommentarer:

siri ore elle sa...

Hei på deg!
Så fine bilder!! Kjempefint teppe, så stilig med de store strikkemaskene!! Skjønner godt at Sid liker seg best på dette teppet, he, he.... Fine Sid!!
Kjenner meg igjen i det du skriver, før vi fikk hund var jeg så bestemt, ikke her og ikke der...Etter et par dager var hunden alle steder, i alle fall nesten, og jeg synes det er helt greit....
Balder har ødelagt et stort antall lyse salongtepper, han elsker å tørke seg i de etter en tur i regnet og tørke munnen der etter et bedre måltid....Så nå kjøper jeg bare billige tepper som kan kastes med jevne mellomrom...
Så man forandrer seg som hundeeier!!
Ha en fin dag videre!!
Klem Siri

innendørs sa...

åh, det teppet så fantastisk deilig ut!!! Godt valg, Sid!!