onsdag 10. april 2013

"Pretty pastel style" + Plint vannkoker = Love!

Som jeg nevnte i siste siste blogginnlegg  "Vårforberedelse nr 1 = bursdagsparty:O)!"fikk jeg en bursdagsgave fra noen venner av meg som var på vei i posten fra nettbutikken Keiserens nye trær. Den kom allerede i går under to døgn etter den ble bestilt:O)! 


Så det er altså denne super søte Plint vannkokeren som kom i posten:O)<3! Har ønsket meg den siden jeg så den første gangen her i januar og det har tydeligvis noen venniner av meg fått meg seg. Tusen takk jenter<3!!


Boken "Pretty Pastel style" bestilte jeg før påske og har kost meg veldig med den. Jeg drømmer meg helt bort i alle pastellene. Her ser du blant annet bilder fra sukkertøy for øyet leiligheten. Leilighet til Ida Susanne dukker opp flere steder i boken. Kjempe fine bilder!
Jeg fikk tips fra bloggen hennes om å bestille fra Tanum.no.
Der koster boken 164 kr nå for et innbundet eksemplar. Siden jeg bestilte en Selina lake bok til så fikk jeg fri frakt fordi jeg handlet for over 300 kr.

 
Jeg liker denne tapeten og synes den er så romantisk og koselig:O). I boken har jeg lært meg at det er noe som heter "vintage pasteller". Gammel rosa og andre pudder pasteller med et gammelt "look" er eksempler på det. Denne tapeten er visstnok også i samme kategori. 


 I boken oppfordrer Selina oss pastell elskere til å ha pasteller på elektrisk utstyr på kjøkkenet, gryter, vannkokere (check! *ler*) og alle andre små dubbeditter man måtte ha bruk for i det daglige (kjenner det tipset kan svi VELDIG(!) i lommeboken så dette blir et langtids samleprosjekt *haha*!! Vi har et lite kjøkken og jeg ønsker at ting skal stå fremme uten å virke rotete. Te kokeren gjør virkelig susen akkurat i dette lille hjørnet synes jeg.


I går fikk jeg mail fra NIB jentene om at jeg endelig er tatt opp som medlem hos Norske interiør bloggere, jippi!! 

Dette vil jeg feire med dere leserne mine:O)! Dette gjør jeg ved å ha min første "Give away" i neste blogginnlegg:O)!!  


Det blir trukket ut to vinnere så følg med i neste blogginnlegg så får dere vite hva premiene er:O)! 

Ha en fin dag:O)!|


 

9 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei du søtnos!
Gratulerer som nib medlem! Det skjønner jeg er sats :)
..og 1000 TAKK for at du har knappet meg på bloggen din! Hvor moro er ikke det?!!
Så koselig å høre at du likte bildene i Pretty Pastel. Jeg er så alt for kresen så jeg er ikke 100 % fornøyd med bildene fra leiligheten. Menmen..Blir vel fort lett sånn når det "handler om deg selv".

Ha en super fin dag videre!

BLOGGES

Gamlefossen sa...

For en gøy kanne, slit'an! :-) Og gratulerer som NIB medlem, kjekt å se oss begge der inne.. Det er jo gøy å være i gang med blogging igjen da. :-) Takker for inspirasjon! Og måtte le når jeg leste innlegget ditt i dag. Satt i tlf med din andre bergenske svigerinne samtidig, og hadde akkurat fortalt henne at jeg vil ha en giveaway når jeg runder 10 000 treff på siden. :-) Morsomt! Ha en fin dag der borte.. Klem fra Bergen,

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hmmmm, how sweet is that!!!! I am much more on a black&white mood, at the moment, and on swiss cross trend (it's normal I think, I'm SWISS ;-) Dear greetings, Barbara

Tonje Merethe sa...

Gratulere så mye med NIB medlemskap..
Fine bilder du viser. Kjempe kul tekanne.

Ha en fin kveld.
Tonje Merethe

siri ore elle sa...

He på deg!!
Kjempefine bilder!! Den vannkokeren var bare så kul!! Kunne hatt samme! Tror jeg må inn og se i den nettbutikken!
Bøkene du har kjøpt, høres fantastiske ut!!
Her er det husvask på programmet, ikke så inspirerende.....vanskelig å komme i gang...Hadde jeg hatt de to bøkene dine i hus, måtte nok husvasken vike....
Fin dag til deg!!
Klem Siri

Elisabeth Solum sa...

Så flott blogg du har! Herlige bilder! Og den vannkokeren var jo bare knallfin! Gult er kult! :D
Gratulere med medlemsskapet hos nib!
Takk for koselig kommentar hos meg! :) Følger spent med på neste innlegg ..
Ha en god kveld! :)
Klem Lisa

Kaspara sa...

Heisan Neri
Grattis som Nib-medlem!
Den Plint vannkokeren er inmari fin, har beundret den lenge jeg også.
Så artig med den nye Selina Lake-boka. Jeg er veldig nysgjerrig på bildene fra min gode venninne Annes hjem (Hapel) og selvsagt de andre norske bloggerene.
Kjekt at boka er så rimelig å bestille!
Lun, fin torsdag fra Kaspara med snøfiller i håret

Signe Helene sa...

Fikk selv den boka i posten i helga og den er jo så fin! Kan bare sitte å se og se, drømme og drømme :):)

Dynamisk Salong sa...

Helluen! Gratulerer så masse masse med medlamskapet i NIB! Det var på tide! Godt at du kom meg i forkjøpet, jeg er ennå ikke tatt opp som medlem, selv om jeg har søkt, hehe! Og gjett om jeg er litt misunneig på den vakreste Plintvannkokeren din OG Selina-Lake-boka. Jeg hadde vært i himmelen med en sånn koselig stund. Fikk lyst å sette meg ned med en kopp te og et interiørblad med en gang. Håper du har gode sommerdager? Her har vi 5 ukers sammenhengende ferie i år! Gleder meg over late dager. klem fra Beate