fredag 14. desember 2012

Teip juletre på lerret !

Altså nå mener ikke jeg bokstavelig talt at du skal teipe juletreet ditt på et digert lerret *ler*;)!
Men her er et lite inspirasjonstips til deg som har lyst å lage noe enkelt og morsomt som du kan pynte veggen din opp med nå i julen.


Alt du trenger er et lerret (mitt er ca 35x35 cm) og teip i forskjellige farger. Teipen du ser på bildet over kjøpte jeg på Søstrene Grene. Men jeg må nevne at limet på teipen ikke er så sterkt, så hvis du har lim liggende så hjelper det på hvis noe av teipen skulle løsne.

  
Her ser du resultatet etter 25 minutters klipping og teiping Jeg har ikke grunnet bildet men kun teipet det direkte på lerretet. Bildet er blant annet en del av julepynten på et foto jeg har med i NIB (Norske interiør bloggere) sin desember utfordring "jul i vårt hus". Fotoet jeg sendte inn kan du se her.


 Hvis du ønsker å se et annet teipet juletre så kan jeg anbefale deg på det varmeste og sjekke bloggen "kasparas regnbue" som du finner her. Virkelig en av mine favoritt bloggere som har masse DIY idèer:)! Men vær kreativ! Her er det bare å ta teipen fatt og gjøre det på din måte:).

Fikk du lyst å teipe et bilde du òg? Eller har du noen andre hobbytips som ikke er for tidkrevende nå like før jul så del det gjerne med meg her under i kommentar feltet:).

Fin fredag til dere!

Ingen kommentarer: