onsdag 16. januar 2013

Fru Bruun

Dette er en veldig koselig interiørbutikk i Drammen. Det er ikke bare fordi Fru Bruun har mye spennende ting man ikke finner alle andre steder, men Mette som driver butikken er alltid så hyggelig når jeg kommer forbi:).

Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av utsiden på butikken når jeg var der så dette ble tatt på vei til bilen, rett etter butikken stengte;).

 
Hun selger ogsålivstilsbutikk som ligger i Haugesgate 17 i Drammen. I vårt sortiment finner du klær, sko og tilbehør, interiør, velsmakende gaver, leker og bøker. livstilsbutikk som ligger i Haugesgate 17 i Drammen. I vårt sortiment finner du klær, sko og tilbehør, interiør, velsmakende gaver, leker og bøker.
klær, sko, te, kaffe, leker, bøker, klær, sko og tilbehør, interiør, velsmakende gaver, leker og bøker. økologiske produkter (blant annet sunnere typer av sjokolade++ :).



Fru Bruun har ofte noen gode tilbud. Og denne gangen ble det en av disse parasollene som ble med oss hjem. Riktignok en offwhite variant i linstoff (k synes mitt lyserosa forslag var litt drøyt*hihi*. Jeg var enig at det var mest safe med hvit ). Her i huset er  det nemlig sånn at jeg ikke er alene om å ha sterke meninger om interiør;). Men heldigvis så er vi ofte enige og har fått en ganske lik smak etterhvert. 

I <3 Drammen :)

 I butikken finner man ofte grove, flotte tremøbler. (Tapeten bak skapet har vi forresten på veggen bak sengen vår på soverommet. Jeg skal vise dere det så fort vi har innredet det ferdig:).


 Mette ville jeg skulle vise dere dette bordet som er laget av en gammel indisk dør. Digger bordet! Møbler med sjel! Den kostet egentlig 14 990 kr, men fordi den mangler glassplate så  får du den for 4990 kr nå.

Kutter man av bena kan man også bruke bordet som sengegavl (mål: 102x170). Mette fikk idèen om å vise bordet som sengegavl i butikken når vi stod der. Så min tømrer mann og hun diskuterte hvordan dette kan henges opp mens jeg stod og knipset. Så kommer du innom Fru Bruuns så kan det tenkes du ser dette bordet på veggen med en rammemadrass omkranset av flotte sengetepper og puter etterhvert:).

Apropos flotte sengetepper og puter...:)
 
Jeg har egentlig flere fine bilder fra butikken hennes jeg gjerne vil vise dere. Kanskje i et annet innlegg....eller kanskje du bare blir nødt til å dra dit selv å oppdage alle skattene til Fru Bruun`s ;).

Du finner bloggen til butikken hennes på http://frubruun.blogspot.no/  og du kan like henne på facebook som "Fru Bruun".

 Ha en fin dag:) <3 !


 





Ingen kommentarer: