torsdag 21. februar 2013

Klær og interiørsmak: er det noen sammenheng?

Jeg har ikke tenkt å bli en moteblogger selv om det kanskje ser ut som en liten klesbutikk i stuen vår i dag *hihi*. Jeg har bare en stor opprydding i skapet mitt for tiden. Er det noe jeg virkelig synes er frrryktelig(!) kjedelig så er det å rydde i klesskapet. Så da tok jeg et "sidespor" og begynte å gjøre om stuen litt istedet...

Her er noen av favorittene mine i korall, rosa og andre varme toner...Og sist men ikke minst min firbente favoritt Sid som er linselus til og med når han sover :O).

I dag sendte jeg dette bildet du ser over til mannen min hvor jeg skrev følgende: 

"Jeg har innredet stuen med klær som matcher interiøret:). Vil gjerne ha det sånn et par dager, så sender deg et bilde så du er litt forberedt:)".

 Ingen sms tilbake. Han kommer hjem. 
Jeg: "Fikk du sms`n min? Er det greit å ha klærne hengende litt? K ser rart bort på meg mens hele kroppspråket sier: " er du virkelig seriøs?!? Har det klikket for deg?? Med et stort, skeivt glis og spørrende øyne sier han: "du kan ha liiitt klær hengende?? Men IKKE alt!". Jeg ser på han og tenker: Guriland, han er innmari raus altså!! (Og det er han virkelig som person altså, men jeg hadde bare ikke trodd han ville gått med på DETTE liksom *haha*). Når han får høre at det bare er en spøk så trekker han et STORT lettelsens(!) sukk(!) mens han gir meg en GOD(!!) "hun-har-ikke-freaket-helt-ut-takk-og-lov(!!)-klem" *hihi*.

Bloggeren Kasparas regnbue er i Boligpluss denne uken og jeg ELSKER fargene hun bruker her:)!
( Btw: Brilleetuiet er fra Lindex hvis du skulle lure;).

Vesken er fra Friis & company, beltet: "Bæltekompagniet" , skjerf: Beck Sonder Gaard.

Jeg fant frem kopper og kar som hadde samme farger men måtte stoppe etterhvert fordi jeg har tydeligvis mer rosa enn jeg var klar over :o).


Konklusjonen på om det er noen sammenheng mellom klær og interiør her i huset trenger jeg i grunn ikke svare på men lar bildene tale for seg selv;).

(Neste gang kommer det en del 2 med klær og interiør i grønntoner:).

Ha en fin kveld:)!


1 kommentar:

siri ore elle sa...

Hei på deg!
Første gangen jeg er innom bloggen din!! Kjempefin!! Har lest mange av innleggene!! Liker også veldig godt de fargene du viser, korall og nude er jo helt topp sammen!
Legger meg som følger hos deg med glede!
Stikk gjerne innom min blogg:-))
Ha en kjempefin kveld:-)
Siri