mandag 4. februar 2013

Tid for kontraster!

Tid for kontraster lyder februar utfordringen hos NIB. Her er noen fargekontraster fra stuebordet mitt som jeg tok en solskinnsdag for litt siden. Selv om det ligger nysnø utenfor og minner meg på at det fortsatt er vinter så er våren kommet til stuen (ja, jeg lengter veldig til vår og sol men prøver iherdig(!!) å holde ut ved å ta våren inn i stuen. Vakke det litt lurt a :)?).
Inn med fargene, inn med vårfølelsen!

  
Jeg liker glade farger som kontraster til de lys gråe veggene i stuen vår. Stolene er malt i forskjellige farger for å gi hverandre en lun og god kontrast til hverandre og veggen.

Tekopper satt sammen til en liten lysestake:).

Uansett hvor mye det måtte snø ute så er våren uansett kommet til stuen:)! 
Har våren kommet til din stue?

Ha en fin dag!

 
 



4 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Vårlig & vakkert !!
Lykke til :)
Klem

ralfefarfars paradis sa...

Herlig med farger inne når det er helt hvitt ute;) Så søt den lysestaken var;)

NydeligFlott - Julie sa...

Haha! Kuleste lysestaken ever!!
Så søt og kreativ!
Jeg lengter også masse etter våren.
Og i dag har det snødd kjempemasse... Blæh!
Herlig bidrag til utfordringen!
Lykke til.
Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!
Klem fra Julie :-)

Barbros lille atelier sa...

Så vårlig og fint! Og så artig den tekopplysestaken var:-)

Takk for koselig hilsen! Kjempefin blogg du har!
Kommer snart igjen:-)

Klem