lørdag 8. desember 2012

NIB utfordring: jul i vårt hus :)


Da deltar jeg i NIB`s desember utfordring "jul i vårt hus" med dette bildet over her! Her er hunden vår Sid som stiller til stadighet opp som modell i bloggen min. Av og til får han godbit hvis jeg vil ha han med på et bilde. Men nå har det "bikket" litt over for bare jeg tar frem kameraet så legger han seg ned fordi han forventer at han skal få godbit fordi kameraet er oppe *hihi*.



Vi koser oss veldig nå i desember her i vårt lille rekkehus! Både jeg og mannen min er veldig glad i adventstiden og i julen. I dag når vi stod opp stod huset "på hodet" og det så ikke ut her *ler*! Men vi prioriterte det viktigste først, nemlig pynting av pepperkakehus, lage bildet av teip og høre på julemusikk. Og så kom husarbeidet etterpå. Man må jo kose seg i jula, tiden går jo så fort!



Pepperkakehuset sørger for at juleduften er i hus. Det skal sies at dette er min mann`s tradisjon hvor jeg da altså såvidt (!) kun for lov å være med på dekoreringen *hihi*:) De to flaskene på skjenken har jeg pyntet med sløyfer og teip. Med inspirasjon fra andre bloggere den siste tiden så laget jeg dette juletre bildet i dag av teip fra Søstrene Grene. Jeg har aldri gjort dette før men må si det var morsomt å teipe et bilde i stedet for å male det, som er det jeg vanligvis gjør.




Da tar jeg meg en deilig kopp julete og setter meg ned her ved bordet vårt og lar julestemningen synke inn med denne julesangen. Håper du også får julestemning av den:)





God førjulstid til dere alle <3!

2 kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

J A D D A ! Der var du vettu! Så GØY! :-) Fine bilder med den søteste hunden som levende interiør, hehe! Tvi tvi! Pst, liker kjempegodt lysekrona di med de artige lampeskjermene. God lørdag til deg.

neri kunst sa...

ja, nå kom jeg med i siste liten her;)! Ja, her bruker vi hunden som interiør *ler*! Virker som han føler det lønnsomt med så mye godbiter på èn gang for han sitter temmelig lenge når jeg tar bilder;) Etter denne fotorunden så har vi gått helt tom for godbitene hans *ler*....;)