tirsdag 2. november 2010

Et vårbilde i glade farger!


Her ser du vårbildet midt som er et av bildene jeg laget i et tema jeg hadde om årstider. Tanken var at man skulle bli glad av å se på det, kanskje på en dag hvor livet ikke var helt topp. Og livet kan ofte være som årstidene. Noen ganger er livet som våren, glad og herlig:).  Men så kommer kanskje den sesongen i livet ditt som ligner en grå høstdag hvor du ikke forstår alt som skjer. Men selv der, på en kjip eller trist dag, så kan man faktisk se "farger" likevel. Det er alltid noe å være takknemlig for. Og det er en grunn til at man sier at det er ikke langt fra gråt til latter. Gleden og det å være takknemlig er rett og slett en overlevelsesmekanisme vi har i oss:). Her kan du se høstbildet mitt.

Hvis jeg maler så går det ofte i trær, hjerter, engler og sommerfugler. Bildene mine er ofte fargeglade og har et barnslig uttrykk. Min hovedtanke med et bilde er at det skal gi veggen et lite fargeboost og at den som ser det skal bli i godt humør. Jeg skal vise dere flere av bildene mine etterhvert her på bloggen:).

Ha en fin dag:) <3!

Ingen kommentarer: